Foarte interesant momentul în care începem un nou proiect - mai ales pentru clienți.
Amigo... un loc foarte cunoscut din Pitești, unde mâncarea are un gust total diferit. O afacere de familie, unde atmosfera este un antreu de savoare, iar mâncarea este confirmarea armoniei din jur.
Site-urile restaurantelor sunt deseori plictisitoare. Gândiți-vă - când a fost ultima dată când ați văzut un site al unui restaurant care să fie diferit?
Noi ne-am săturat până peste cap să vedem o structură standard, o monotonie generală și o paletă de culori expirată. Am spart trend-ul monotoniei.
Scopul... până la urmă
Până la urma urmei, scopul site-ului este să îți provoace foame și să te facă să vii în locație sau să comanzi acasă, corect?
Noi nu putem intra pe site-ul Amigo fără să mâncăm după de la Amigo. Și de aici ne dăm seama că scopul nostru a fost îndeplinit și că investiția făcută nu a fost în zadar.
Procesul
Într-adevăr, la bază este unul standard, însă când ajungem la ultima etapă, devine total diferit pentru fiecare client.
- Prima etapă: ne hotărâm rapid ce domeniu cumpărăm și pe ce perioadă;
- A doua etapă: discutăm în mare ce anume dorește clientul;
- A treia etapă: facem o schiță generală a proiectului și așteptăm aprobarea clientului;
- A patra etapă: executăm proiectul până la finalizarea acestuia.
În cazul Amigo, am aplicat o doză de creativitate rar întâlnită în domeniul HORECA, iar tocmai datorită acestui fapt am surprins atât clientul, cât și toți vizitatorii săi.
Conexiuni API
Acces rapid la conținut - prețurile unui restaurant fluctuează în funcție de sezon, de produse, etc.
Proprietarii sunt oameni rapizi, întotdeauna în viteză, oameni pentru care fiecare secundă înseamnă bani.
Prin urmare, aceștia aveau nevoie de o metodă prin care să actualizeze singuri prețurile sau datele meniului digital de pe site.
Pentru acest lucru am folosit Notion prin API - am creat o bază de date cu toate datele necesare, după care am conectat-o la site, iar acum, de fiecare dată când Ionuț (proprietarul) modifică ceva în meniu, acest lucru se face automat, fără intervenția noastră.
Concluzia fiind...
Site-ul generează vânzări, provoacă foame, trimite oamenii în locație. Își îndeplinește complet misiunea, iar investiția a fost compensată în doar câteva zile. Clientul este mulțumit, iar noi ne bucurăm de încă un proiect reușit.
Crearea site-ului a durat numai 2 zile (chiar mai puțin de 48 de ore), iar acesta a fost publicat imediat după, clientul nedorind alte modificări suplimentare. Sună bine - investești o sumă, iar în câteva zile faci de x ori suma respectivă. Randament destul de mare, zic.