← Înapoi la pagina serviciilorMentenanțăCâteodată ai nevoie de modificări la site - lucru complet normal. Ai nevoie de o echipă specializată alături de tine.managerOperator - Ștefan Binișor
service

În termeni formali, mentenanța reprezintă un angajament contracost al furnizorului, care presupune monitorizarea și posibila intervenție a acestuia pe plan tehnic, în cazul în care beneficiarul sesizează anumite aspecte care nu sunt în concordanță cu viziunea sa din momentul respectiv.

În limbajul nostru, mentenanța este suportul tehnic și uman, de care orice proprietar de site are nevoie. Bineînțeles, la care se adaugă toate cheltuielile recurente de natură tehnică.

Gratuitate

Suntem oameni asumați - de aceea, în cazul în care elementul pe care doriți să îl modificați, poate reprezenta o eroare vizuală din partea noastră (cum este cea de mai jos), atunci modificarea este gratuită.

În acest caz, mentenanța reprezintă mai mult o garanție a calității lucrării. Lucru complet normal în conduita noastră de muncă.

Întrebarea este: unde se termină această gratuite?

Simplu - modificările pe care dvs. le doriți, nu sunt erori realizate de noi. Cu alte cuvinte, orice modificare strict legată de gust, va fi contracost.

Când este nevoie de mentenanță?

Cazul 1 - Să zicem că aveți un sistem de contact mai complex, de care atât vizitatorii site-ului, cât și clienții depind. În acest caz, este bine să aveți aproape o echipă de support profesionistă, pentru a vă asigura că toate mail-urile de confirmare ajung unde trebuie, și că aveți pe cine apela atunci când aveți nevoie de ajutor.

Cazul 2 - Luăm drept exemplu meniul de pe site-ul Spade. Eu, ca și client, mi-aș dori să fie mai lat, până la linia albastră. În acest caz, este nevoie de mentenanță, fiind un element strict legat de gust.

Concluzia...

Dacă ești nou-venit(ă) în acest mediu, este bine să ai pe cineva alături la fiecare pas. În acest fel, este imposibil să greșești.

Sfatul meu personal, este că o investiție relativ mică, pentru o întreagă echipă cu un bagaj de cunoștințe extraordinar, merită din plin.

Informații privind costurile

Mentenanța este un serviciu aparte - costul acesteia este lunar sau anual, în funcție de preferința clientului. Prețul este direct proporțional cu sistemele clientului și complexitatea acestora.

Primul impuls pe care îl are toată lumea este „A, e opțional? Nu-l vreau.”.

Nu o să vă spun nici să îl vreți, nici să nu îl vreți. O să vă sfătuiesc să vă luați un moment și să calculați dacă merită investiți acești 200-300 de lei pe lună pentru liniștea dvs.

Flow-urile de date sunt complexe și greu de gestionat, iar câteodată poate deveni obositor.

„Nu îmi ușurați munca deja prin serviciile voastre?”

Ba da, însă - odată cu această ușurare a muncii privind gestionarea informațiilor, va veni automat și necontrolabil un val nou de clienți.

Practic, veniți cu ceva nou, ceva fresh, ceva care nu s-a mai văzut. Va fi un moment în care veți spune „ce bine ar fi fost acum să se ocupe cineva de asta”.

Nu suntem absurzi.

Știm foarte bine unde sunt limitele gratuității în ceea ce privește mentenanța și ne rezervăm dreptul de a selecta operațiunile efectuate în aceste condiții.

Ștefan Binișor - manager de proiect
Ștefan BinișorMembru fondator Spade

Am pornit Spade din dorința de mai bine în România. Într-o zi vorbeam cu Robert, celălalt fondator și am decis să unim tot ce știm și să ajutăm alte persoane, iar în momentul de față, putem spune că acest lucru ne iese la superlativ.

Te-am convins?
Află cum te putem ajuta.

SPADE
2024 © spade.ro. Toate drepturile sunt rezervate.
Powered byspade.ro