Un pic de context ar fi excepțional, înainte să vă povestesc despre acest proiect: acum aproape un an, eu, Ștefan, am unit toate cunoștințele, portofoliile, lucrările cu Robert, atunci când am înființat Spade.
Printre proiecte se număra și EF Events. Eu de când mă știu, până în prezent, am fost și sunt specializat strict în vânzări - nu prea am avut treaba cu site-urile, deși am încercat să fac câteva.
Iar în momentul în care Spade a apărut, am zis amândoi că „Ce ar fi să facem un redesign gratuit la EF? Îl putem ridica la standardele Spade și este un început super bun pentru portofoliu”. Evident, ne-am apucat în secunda doi de treabă.
Florin, proprietarul, evident că a acceptat din prima secundă și ne-a pus la dispoziție toate materialele de care aveam nevoie.
Cum a fost și cât a durat?
Aveam deja domeniul, aveam inspirația necesară, așa că site-ul propriu-zis a durat aproximativ 2 zile, după care a urmat procesul selecției de poze din partea celor de la EF.
Când aceștia ne-au trimis pozele, am acționat imediat și am terminat galeria, cu tot cu optimizarea fotografiilor.
Ce alte îmbunătățiri am mai reușit să aducem
Pe lângă o viteză mult mai mare la site, un branding mai stabil și un aer foarte fresh în spațiul fotografiei, i-am oferit 100% gratuit, pe viață, două lucruri: găzduire pentru site (nelimitată, pe viață) și mail profesional de business cu domeniul său.
Totodată, i-am creat un workspace de Senja, pe care acesta îl poate folosi pentru a colecta și gestiona testimoniale de la evenimente.
Practic, dintr-un simplu redesign, i-am oferit 4 lucruri: un site nou perfect funcțional, mail de business, găzduire gratuită și sistemul de testimoniale.
Toate acestea cu 0 lei.
Ce s-a întâmplat per total
Am realizat un super site în timp record, am optimizat fotografiile de portofoliu, am conectat formularul de contact prin API la Airtable, ne-am asigurat că totul este în regulă în raport cu ANPC & GDPR.
Practic, am făcut tot ce trebuia că site-ul lui Florin să producă bani, nu dureri de cap sau griji în plus.
Concluzia...
Una foarte simplă - creativii sunt oameni care trebuie puși în valoare așa cum trebuie. Dacă tu, om creativ, ajungi pe „mâinile” unor oameni limitați atunci când vine vorba despre site-uri, pagina ta nu va reflecta niciodată adevăratul tău potențial, ci lipsa lor potențial și capabilitate.