Robert... o personalitate aparte. Nu a vrut să fie un simplu tipizat în rândul fotografilor. A vrut să iasă în evidență - să arate tuturor că talentul său este absolut unic și că nu poate fi copiat (nici măcar la site). Așa că a apelat la noi.
I-am făcut cea mai bună ofertă la care ne puteam gândi pentru el, am stabilit împreună câteva detalii despre ce își dorea mai exact și am început să transformăm din ce era o dorință vagă într-un site care este cu mult peste așteptările sale atunci când a apelat la o echipă de români.
Dar de ce a fost peste așteptările lui?
Pentru că îndeplinește perfect ce și-a dorit Robert. Mai exact să fie acel loc în care clienții pot vedea exact ce face alături de echipa lui. Acel loc care transmite profesionalism, dar și o notă personală încă de când îl navighezi. Acel loc care să vândă indirect potențialilor clienți.
Și care este procesul? Ceva greu pentru client?
Scopul nostru nu este să vă îngreunăm situația sau să vă punem creativitatea la încercare. În momentul în care Robert a apelat la noi, tot ce a avut de făcut au fost 3 lucruri simple:
- Domeniul - cea mai simplă parte, dar totodată cea mai importantă - a fost nevoie să ne gândim rapid la un nume de domeniu care să fie descriptiv și care să ilustreze perfect brand-ul lui - așa că am avut norocul să găsim fix domeniul brand-ului său: robertevents.ro;
- Încotro acum? Ne-a spus exact ce își dorește - un site simplu, curat, neaglomerat, ușor de citit și de navigat, care să transmită clar ceea ce face, să demonstreze că știe ce face și să aibă rol informativ la nivel de prețuri pentru vizitatori. Zis și făcut!;
- Finalul - ultima parte a site-ului a fost galeria - selecția pozelor a fost făcută exclusiv de Robert, noi folosind exclusiv pozele pe care el ni le-a indicat. În final, punând toate piesele de puzzle la un loc, a ieșit un site de care suntem foarte mândri și de care clientul este mai mult decât mulțumit.
Rezultatul final a fost unul care l-a dat pe spate. Am folosit o paletă de culori perfectă pentru ce voia să transmită, un font mai mult decât potrivit și un text comunicativ + funcția la care nu s-ar fi așteptat, mai exact cea de a calcula prețul serviciilor sale.
În concluzie…
Acest proiect ne-a demonstrat încă o dată că, indiferent de simplitatea la care s-ar aștepta un client, standardele noastre vor face din asta o provocare în a găsi cel mai bun design și mod de a crea un aer modern în fața unuia pierdut de când ne jucam în spatele blocului.
Să fii creativ poate fi complicat în 2024 - din ce în ce mai puțină lume apreciază acest atu natural. Important este să știi să îl pui în valoare în mediul digital - și cum poți face asta mai bine decât să lucrezi cu noi?